30/01/2020, 23:24
Kilka najważniejszych nowych funkcjonalności.
1.Zmiana stylu
Forum umożliwia wybór jednego z kilku zaimplementowanych stylów kolorystycznych . Zmiany dokonać można w menu rozwijalnym znajdującym się w prawym dolnym rogu strony. Stylem domyślnym jest styl Default.
2. Zmiana sposoby wyświetlania postów oraz inne opcje w Panelu użytkownika
Wchodząc w Panel użytkownika następnie klikając "Edytuj Opcje" (w menu po lewej stronie) można spersonalizować forum pod własne preferencje. Nowy skrypt daje naprawdę duże możliwości personalizacji.
Na przykład: w sekcji "Opcje wyświetlania wątków" zaznaczając "Wyświetlaj posty w trybie klasycznym" można uzyskać inny widok wyświetlania - nick, awatar i opis użytkownika będą nie nad postem ale obok niego (tak jak na starym forum).
3. Informacje o nowych postach
- Bumpery. W lewej kolumnie widoczne są kolorowe grzyby (czy jak ktoś woli bumpery) - żółty oznacza nowe posty, niebieski ich brak a czerwony forum zablokowane.
- Pokaż nowe posty, Pokaż dzisiejsze posty, Pokaż nieprzeczytane posty (liczba), Prywatne wiadomości (liczba).
Pod głównym górnym banerem pojawiają się informacje dotyczące nowych postów oraz nowych prywatnych wiadomości. Liczby w nawiasach informują o ilościach nowych postów.
4. ShoutBox
Dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników na dole strony dostępny jest ShoutBox.
5. Kalendarz
Kalendarz dostępny jest nad polem szukaj. W zasadzie są to dwa kalendarze: publiczny oraz prywatny. Treści dodawane do kalendarza publicznego będą widoczne dla wszystkich użytkowników forum dlatego wymagać one będą zatwierdzenia przez moderatora oraz wpisania w ujednolicony szablon. Do kalendarza prywatnego można dodawać dowolne treści.
Treść dodana do kalendarza publicznego powinna zawierać:
- nazwa wydarzenia
- rodzaj wydarzenia (np. Turniej, Spotkanie Ligowe,)
- lokalizacja wydarzenia
- data i godzina wydarzenia
- krótki opis wydarzenia.
6. Reputacja oraz oceny wątków
W postach możliwe jest dodawanie punktów reputacji (czyli coś w rodzaju podziękowań/punktów pomógł) a na początku wątków ocen całego tematu (w postaci gwiazdek).
Z czasem dodawać będziemy kolejne funkcjonalności (m.in. donejty, integrację z FB i inne).
Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane
1.Zmiana stylu
Forum umożliwia wybór jednego z kilku zaimplementowanych stylów kolorystycznych . Zmiany dokonać można w menu rozwijalnym znajdującym się w prawym dolnym rogu strony. Stylem domyślnym jest styl Default.
2. Zmiana sposoby wyświetlania postów oraz inne opcje w Panelu użytkownika
Wchodząc w Panel użytkownika następnie klikając "Edytuj Opcje" (w menu po lewej stronie) można spersonalizować forum pod własne preferencje. Nowy skrypt daje naprawdę duże możliwości personalizacji.
Na przykład: w sekcji "Opcje wyświetlania wątków" zaznaczając "Wyświetlaj posty w trybie klasycznym" można uzyskać inny widok wyświetlania - nick, awatar i opis użytkownika będą nie nad postem ale obok niego (tak jak na starym forum).
3. Informacje o nowych postach
- Bumpery. W lewej kolumnie widoczne są kolorowe grzyby (czy jak ktoś woli bumpery) - żółty oznacza nowe posty, niebieski ich brak a czerwony forum zablokowane.
- Pokaż nowe posty, Pokaż dzisiejsze posty, Pokaż nieprzeczytane posty (liczba), Prywatne wiadomości (liczba).
Pod głównym górnym banerem pojawiają się informacje dotyczące nowych postów oraz nowych prywatnych wiadomości. Liczby w nawiasach informują o ilościach nowych postów.
4. ShoutBox
Dla wszystkich zarejestrowanych użytkowników na dole strony dostępny jest ShoutBox.
5. Kalendarz
Kalendarz dostępny jest nad polem szukaj. W zasadzie są to dwa kalendarze: publiczny oraz prywatny. Treści dodawane do kalendarza publicznego będą widoczne dla wszystkich użytkowników forum dlatego wymagać one będą zatwierdzenia przez moderatora oraz wpisania w ujednolicony szablon. Do kalendarza prywatnego można dodawać dowolne treści.
Treść dodana do kalendarza publicznego powinna zawierać:
- nazwa wydarzenia
- rodzaj wydarzenia (np. Turniej, Spotkanie Ligowe,)
- lokalizacja wydarzenia
- data i godzina wydarzenia
- krótki opis wydarzenia.
6. Reputacja oraz oceny wątków
W postach możliwe jest dodawanie punktów reputacji (czyli coś w rodzaju podziękowań/punktów pomógł) a na początku wątków ocen całego tematu (w postaci gwiazdek).
Z czasem dodawać będziemy kolejne funkcjonalności (m.in. donejty, integrację z FB i inne).
Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane