24/09/2013, 18:02
printimus napisał(a):Sprawdziłem, że ikonka drukarki wyświetla się gdyż rzeczywiście masz do wydrukowania bilety - poprzedniej rezerwacji nie wydrukowałeś stąd komunikat (w sumie zgodny z prawdą) przypominający o tym. I to jest rzeczywiście coś, co zmienimy - w razie posiadania niewydrukowanych biletów po terminie imprezy, której one dotyczą - nie będzie się ta ikonka pojawiać.
Z drugiej strony, jak bardzo można się starać aby poprawiać systemy, spełniać wszystkie wymogi prawa, dopieszczać ergonomię, jeśli użytkownik (duży szacun, bo to klient), po prostu nie czyta tych wszystkich komunikatów...
A widzisz, to jest właśnie brak intuicyjności. Nie lubię czytać wszystkich regulaminów, kiedy dotyczą pierdół. Dlatego lepiej dać linka do szczegółów i umożliwić czytanie na życzenie. Tak samo klikanie w napis zamiast w kółko obok - zmiana banalna a podnosząca jakość korzystania z serwisu. Niestety dla mnie kupbilet to póki co gniot z którego będę korzystał tylko jak będę musiał. Konkurencja jest niestety o niebo lepsza.