Pytam bo wczoraj utytłałem się jak łobuz czyszcząc time expander z DW. Wprawdzie do przekładni jeszcze się nie dostałem ale wystarczył sam smar z rolek. Generalnie był nie tylko na rolkach ale na wszystkich okolicznych elementach (w tym i na opto).
pizmakus napisał(a):Pytam bo wczoraj utytłałem się jak łobuz czyszcząc time expander z DW. Wprawdzie do przekładni jeszcze się nie dostałem ale wystarczył sam smar z rolek. Generalnie był nie tylko na rolkach ale na wszystkich okolicznych elementach (w tym i na opto).
SMAROWAĆ?? Boszszsz... Przeczytaj to.
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.
Chodziło mi o grubsze rzeczy stricte związane z pracą silnika - wspomniane rolki na prowadnicy expandera. :mrgreen: Nie wierzę, że nie trzeba tego naoliwić/nasmarować.
Lubrication tłumaczy się jako smarowanie. W nic nie musisz wierzyć, po prostu przeczytaj tę instrukcję. Należy smarować tylko to i tylko tak, jak stoi w tejże instrukcji. Koniec i kropka. Zapychanie luzów w wyrobionych mechanizmach towotem to zbrodnia.
I'm not totally useless. I can be used as a bad example.