Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Utrzymanie flippera
#1
Witam doświadczonych kolegów.

Na forum dopiero co trafiłem ale nie ukrywam, że flipper cały czas chodzi mi po głowie (ideałem jest kupić Road Show).

Mam jednak pytanie. Jak wygląda sprawa utrzymania flippera?
Słyszałem, że to bardzo awaryjne sprzęty a naprawy i utrzymanie są kosztowne.
Zastanawiam się czy to jakieś legendy i nieprawda czy jednak trzeba liczyć się z kosztami.
Dodam tylko, że na esprawach związanych z elektryką/elektroniką nie znam się zupełnie i znać nigdy raczej nie będę : )

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady.
Pozdrawiam i dziękuję
Odpowiedz
#2
Flipper jak każde urządzenie elektroniczno-mechaniczne czasem ulega awarii. Dużo zależy od tego w jakim stanie kupisz sprzęt i jak go będziesz eksploatował. Napisz w jakim rejonie mieszkasz, może w pobliżu mieszka ktoś, kto Ci będzie mógł pomóc w razie potrzeby. Czasem wystarczy w necie "pogrzebać" ... Road Show :mrgreen:
F-14 TOMCAT - GETAWAY - INDIANA JONES - To už se nevrátí Cry Cry Cry
Odpowiedz
#3
Dziękuję za info.
Mieszkam w okolicach Wrocławia. Mam nadzieję, że tu są też maniacy flipperów : )
A Road Show to był chyba pierwszy lub drugi flipper w życiu jaki dorwałem (jakieś 16 lat temu) a pamiętam go jak by to było wczoraj : ) Świetny jest!
Odpowiedz
#4
Cześć
Samemu nie dasz rady, a do naprawy musi być ktoś kto się zna. Powiem na moim przykładzie - pytam mojego speca od napraw po pierwszej wizycie:
A jak z gwarancją?
Na co on: A to tak jak wyjdę za róg; w domyśle może się zepsuć zaraz.
Niestety są awaryjne, trzeba o nie dbać, ale jak masz w domu i grasz sam + parę osób, to bez przesady Wink
powodzenia !


pisar napisał(a):Witam doświadczonych kolegów.

Na forum dopiero co trafiłem ale nie ukrywam, że flipper cały czas chodzi mi po głowie (ideałem jest kupić Road Show).

Mam jednak pytanie. Jak wygląda sprawa utrzymania flippera?