Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flipper "The X Files" firmy SEGA na Allegro
#1
Przymierzam się do zakupu mojego pierwszego flippera. Obserwuję na Allegro maszynę "The X Files" http://allegro.pl/flipper-firmy-sega-the...05000.html. Ponieważ nie mam doświadczenia w ocenie stanu technicznego tego typu sprzętu, a nie chcę "na dzień dobry" kupić sobie złom, mam pytanie, czy ktoś z formum miał już styczność z egzemplarzem wystawionym na Allegro i jest w stanie coś jego temat napisać? Dodam tylko, że wystawiona maszyna nie znalazła nabywcy chyba od ponad roku czasu. Co może być tego przyczyną - stan techniczny, cena, mała popularność tego modelu, duża awaryjność?
Odpowiedz
#2
Cześć
Odpowiedz
#3
Jeśli mówisz o sprzedawcy "Matynablue" to z tego co słyszałem to uczciwy sprzedawca ale ceny za flipery jakie sprzedaje ma wysokie jak na Polski rynek ( obecnie aukcji o której piszesz już nie ma a tylko ten sprzedawca sprzedawał tego flipera na Allegro z tego co pamiętam ). Osobiście nic od tego sprzedawcy nie kupowałem więc cytuję tylko zasłyszaną opinię.

Pozwolę sobie podłączyć się do swojego przedmówcy i też chętnie poczytam o tym fliperze ( są plany bym dostał go w prezencie ślubnym Smile Ale to się jeszcze okaże... ).

A przy okazji - po jakich cenach można teraz kupić w dobrym stanie używany fliper ( coś z tych co gramy w lidze )?
Odpowiedz
#4
mucha napisał(a):Cześć

witaj

pzdr
Odpowiedz
#5
Może uczciwy, ale ceny przegięte.
Grałem ale nie pamiętam, generalnie Sega to trochę jak inne firmy na S... to nie to.
Bez trójki nie próbuj, albo będziesz miał fuksa lub na minę się nadziejesz :-P
Mając ze 4 można już próbować całkiem śmiało.