Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Timeshock Ultra edition - nowy projekt na Kickstarter
#1
Witam serdecznie, akurat tak się składa że to jest mój pierwszy post na forum, nosiłem się z myślą pojawienia się tu wcześniej (po jednym z licznych turniejów organizowanych przez PSF) jednak zawsze coś mnie od tego odciągało. Teraz objawił się doskonały moment aby to zmienić!

Przez przypadek jak próbowałem ponownie uruchomić na mac'u TimeShock trafiłem na wówczas już nie aktywny projekt na Kickstarter gdzie planowali ten flipper wydać w aktualnych realiach, niestety był bardzo przeszacowany (to miała być reedycja kompletu stołów + jeden nowy, dużo jak na początek).

Kluczowe jest że obecnie w tej chwili trwa nowy projekt gdzie tym razem walczą o mniejszą kwotę 40 tyś funtów i mam poważne obawy że i tym razem projekt wisi na włosku, pomyślcie jak wspaniale będzie znów zagrać w TS na aktualnych platformach, ma być nawet wsparcie na DMD! Projekt wygląda ma bardzo zaawansowany, obiecują również że jak powstanie TS ultra edition zabierają się za reedycję kolejnych stołów: Big Race USA, The Web i Fantastic Journey, nie wykluczają też nowego stołu zaprojektowanego przez Pata Lawlor'a, to było coś!

Generalnie fizyka bili bije na głowę nawet teraz np. Pinball Arcade choć to nadal nie jest prawdziwy stół który zawsze będę chciał "mieć w salonie" :-) nie odstaje też od nowych Zen Pinball (Tesla jest rewelacyjny!).

www projektu: http://www.kickstarter.com/projects/5006...-edition-0

Zachęcam do wsparcia, ja włożyłem 35 funtów i zastanawiam się czy to aby nie za mało! Smile
Odpowiedz
#2
Mają mnie Smile!
Obowiązkowo ,choć trochę wesprę ten projekt( wcześniej ten temat -http://forum.flippery.com.pl/viewtopic.php?t=569 .
Dobrą obrali drogę ,niech ocenią potencjał wpierw i może się doczekamy czegoś w realu, to byłby kosmos !
Odpowiedz
#3
Dzięki za wsparcie! :-) W temacie zaczyna powoli coś się dziać, w chwili w której piszę te słowa zostało zebrane 35,732 funtów i mamy 12 dni do końca, ostatnia aktualizacja i krótki filmik pokazuje że fizyka bili zwyczajnie powala, na moje oko twórcy są bardzo blisko symulacji prawdziwej kuli.

Obiecują również że dziś będzie duża aktualizacja, tak w samym projekcie jak w poszczególnych "tier'ach" (jakieś bonusy mają się pojawić), nie mogę się doczekać!
Odpowiedz
#4
Uzbierali :mrgreen: :!: :!: :!:
Odpowiedz
#5
Sebastian G napisał(a):Uzbierali :mrgreen: :!: :!: :!:

Dokładnie!, mało tego licznik leci dalej! Mam wielką nadzieję na wersję na Xbox360 (przy £50k) zwłaszcza że Zen Pinball czy też Pinball FX2, (kto tam za nimi trafi) ciągle nie jest dostępne dla tej platformy w Polsce.

Tymczasem już wersja dla Linuxa jest całkiem realna (£42k) fajnie również że dziś udostępnili do pobrania oryginalną grę, ciekawe że jest w troszkę nowszej wersji niż poprzednio 1.20 vs 1.07, o ile dobrze pamiętam.

Grudzień tego roku zapowiada się bardzo ciekawie.
Odpowiedz
#6
No ładnie Smile w takim tempie to XBL jest jeszcze w zasięgu .
Odpowiedz
#7
"There will also be pixel perfect support for the highest resolution screens out there, such as iPad Retina, Portrait Mode Full HD and MacBook Pro Retina."
Tym mnie kupili. Idea
Elektromechaniczne flippery powoduja, ze mam ciarki i sie rozczulam...
Odpowiedz
#8
Kto ma ten pogra Smile
Raczej XBOX nie załapie się ,ale mimo to sukces.
Odpowiedz
#9
Sebastian G napisał(a):Kto ma ten pogra Smile
Raczej XBOX nie załapie się ,ale mimo to sukces.

Jasne że sukces! Mam obsesję sprawdzania stron tego projektu i pewnie dam sobie spokój dopiero wtedy kiedy się zakończy czyli za 36h Smile, ostatnie sprawdzenie wykazało -2919 funtów, jakiś cień szansy jest. Z tego co wyczytałem inne platformy też są brane pod uwagę w przyszłości jednak to zależy od wyników sprzedaży, podobnie i kolejne remake'i stołów. Jestem całym sercem za projektem :-)
Odpowiedz
#10
Projekt jeszcze w toku, pozostało 9h i szanse na wersję xbox naprawdę są realne! Jak wariat zaglądam na stronę projektu, sprawdzam ile zostało zebrane na głównym liczniku i dodaje wpłaty z Paypal!
Ostatnie dodawanie: 48920 funtów, naprawdę mało brakuje do 50k Wink. Wiem że tamat niszowy ale warto zawalczyć do czego zachęcam, ja podniosłem kwotę do 45 funtów, takie projekty nie zdarzają się codzienne!
Odpowiedz
#11
Ładnie ,ładnie idzie ,XBOX -a będzie Smile teraz PS3 .
Odpowiedz
#12
Finansowanie powiodło się Smile razem z xboxem co bardzo ciszy, bo tak jak pisali w komentarzach wiecej platform oznacza więksse szanse na sprzedaż. Troszkę zaskoczony jestem że jakoś mało emocji wzbudza ten temat ale nie dziwię się jakoś mocno bo to jednak tylko symulacja a nie prawdziwa maszyna.
Teraz czas aby ten wątek trafił na półkę zapomnianych, w końcu każdy temat się wyczerpuje Smile pozostaje czekać do grudnia!
Odpowiedz
#13
Troche lipa, ze placac przez Paypal, nie jest sie uznanym supporterem na stronie Kickstart... :evil:
Elektromechaniczne flippery powoduja, ze mam ciarki i sie rozczulam...
Odpowiedz
#14
Ostatnie wieści ,to będzie kawał dobrej roboty:

The good news is that we now have some (downsized) final high view renders to share. These are the base images, the missing moving parts such as flippers and drop targets will be added with seperate region renders.

[img][Obrazek: f365b0d50de9dfccmed.jpg][/img]

[img][Obrazek: e31095e766d34942med.jpg][/img]

[img][Obrazek: 4aeed7c55e61e253med.jpg][/img]

However, having produced some of the final very high resolution renders (2200 x 2560) it has become clear that we're going to need significantly more time and/or rendering power than we had anticipated to render everything to the highest of standards.


I'm very sorry to say that this means it is highly unlikely we'll be able to release the game in December as we'd hoped. We've already purchased some additional hardware to speed up the rendering, but we need to do much more, so we're going to be bringing a load of powerful cloud based servers into play too.

I appreciate this must be disappointing news, but hopefully a few more months wait will be tolerable, given that it has been well over a decade since the original game came out.

Thank you for your support and understanding, we are doing all we can to get this to you as quickly as we can without compromising on quality.

Ade.
Odpowiedz
#15
Od jakiegoś czasu jest (NIE grywalne) demo na androida prezentujące efekty świetlne. Wygląda to naprawdę nieźle.
A co do opóźnień to... w zasadzie ostatnio wszędzie jest to (niestety) standardem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości