Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Printimus Pinball III + Terminator III oraz RSC
#1
Przypominam o sobotnim turnieju.

więcej tutaj:
http://www.kupbilet.pl/index.php?f78=f96...106=tr0020&

i na Facebooku.
#2
Oczywiście turniej odbędzie się w ramach Printimus Polska Liga Flipperowa 2013. Uzyskane wyniki liczą się do rankingu WPPR (IFPA) - zarówno główny turniej, jak i dodatkowy Printimus Terminator.
#3
Czy opcja płatności bezkosztowej została usunięta? Pytam bo kupbilet jest najbardziej zamotanym serwisem w znanym mi wszechświecie i zastanawiam się czy gdzieś nie ma niewidocznego przycisku żeby dokonać odpowiedniego wyboru.
#4
dyleck napisał(a):Czy opcja płatności bezkosztowej została usunięta?

W ostatnim okresie przed imprezą nie ma już opcji płatności przelewem (bezkosztowej).

dyleck napisał(a):Pytam bo kupbilet jest najbardziej zamotanym serwisem w znanym mi wszechświecie i zastanawiam się czy gdzieś nie ma niewidocznego przycisku żeby dokonać odpowiedniego wyboru.

Ubolewam, że tak mało widziałeś. A ukrytych (?) przycisków nie ma.
#5
printimus napisał(a):Ubolewam, że tak mało widziałeś. A ukrytych (?) przycisków nie ma.

A ja ubolewam że tak mało widziałeś internetowych systemów sprzedaży, które są intuicyjne, estetyczne i wyświetlają się poprawnie w każdej przeglądarce. Wink
#6
A żeby nie być gołosłownym...

Mam zrobioną rezerwację. Na stronie głównej migają mi 3 ikony, w tym jedna że nie opłaciłem rezerwacji. No więc wchodzę sobie tam, pojawia się strona z informacją o rezerwacji. Czerwoną czcionką na szarym tle (więc oczojebną i przy okazji mało czytelną) informacja że rezerwacja nieopłacona i żebym kliknął w "szczegóły". Poniżej trzy napisy szczegóły, więc który kliknąć? Ale nic to bo nie da się kliknąć żadnego, bo jak się okazuje trzeba kliknąć w kółko ze strzałką i z niezrozumiałych dla mnie przyczyn sam napis na kliknięcie nie reaguje (mogę się założyć że pewnie z jakieś 90% osób na początku klika właśnie tam). Pierwsze szczegóły są obok napisu by kliknąć w poniższe szczegóły, więc pewnie nie o to chodzi. W drugich szczegółach jest możliwość zmiany danych do faktury - więc to chyba też nie o to chodzi. Na szczęście po kliknięciu w aktualizuj wracam do strony poprzedniej. Wchodzę w trzecie szczegóły. Tutaj przydługawy nieco tekst, z m.in. taką informacją:

***************BARDZO WAŻNE***************
W celu wykupienia zarezerwowanych miejsc prosimy
o niezwłoczne dokonanie wpłaty w serwisie płatności DOTPAY.

Przekierowanie do serwisu płatności DOTPAY możliwe jest z:
Zamówienia->Szczegóły rezerwacji
->Rezerwacja nieopłacona, przejdź do płatności DotPay

******************************************

Fajnie - myślę sobie. Tylko gdzie są te zamówienia? Na pewno nie na stronie początkowej, a przynajmniej nie widzę tego. W koszyku też nie ma. Za to ciekawostka - po kliknięciu w ikonę drukarki mam status "zapłacone, można drukować bilety". I teraz najlepsze - faktycznie mogę je wydrukować, mimo że nie zapłaciłem ani złotówki.. Smile Może jednak jest jakiś ukryty przycisk do zapłaty za bilety, który wcisnąłem bezwiednie?

Od 20 minut kręcę się po tej stronie i szukam tych magicznych szczegółów. Jeśli ktoś może mi dać wskazówkę będę bardzo wdzięczny. Pamiętam że jak pierwszy raz korzystałem z tego serwisu miałem ten sam problem i skończyło się skasowaniem zamówienia i jego powtórnym złożeniem.
#7
Zatem napisz lepszy. Jeszcze zarobisz, chętnie zlecę takie zadanie znawcy tematu. Z mojego doświadczenia niestety wynika, że im bardziej "informatyk/programista" krytykuje nie swoje systemy, to tym mniej ma pojęcia o ich tworzeniu.

Poprawi(a)ć można wszystko i w nieskończoność. Krytykować też.

Oczywiście wszystkie postulaty krytyczne bierzemy po uwagę przy kolejnych wersjach.
#8
dyleck napisał(a):A żeby nie być gołosłownym...

Mam zrobioną rezerwację. Na stronie głównej migają mi 3 ikony, w tym jedna że nie opłaciłem rezerwacji. No więc wchodzę sobie tam, pojawia się strona z informacją o rezerwacji. Czerwoną czcionką na szarym tle (więc oczojebną i przy okazji mało czytelną) informacja że rezerwacja nieopłacona i żebym kliknął w "szczegóły". Poniżej trzy napisy szczegóły, więc który kliknąć? Ale nic to bo nie da się kliknąć żadnego, bo jak się okazuje trzeba kliknąć w kółko ze strzałką i z niezrozumiałych dla mnie przyczyn sam napis na kliknięcie nie reaguje (mogę się założyć że pewnie z jakieś 90% osób na początku klika właśnie tam). Pierwsze szczegóły są obok napisu by kliknąć w poniższe szczegóły, więc pewnie nie o to chodzi. W drugich szczegółach jest możliwość zmiany danych do faktury - więc to chyba też nie o to chodzi. Na szczęście po kliknięciu w aktualizuj wracam do strony poprzedniej. Wchodzę w trzecie szczegóły. Tutaj przydługawy nieco tekst, z m.in. taką informacją:

***************BARDZO WAŻNE***************
W celu wykupienia zarezerwowanych miejsc prosimy
o niezwłoczne dokonanie wpłaty w serwisie płatności DOTPAY.

Przekierowanie do serwisu płatności DOTPAY możliwe jest z:
Zamówienia->Szczegóły rezerwacji
->Rezerwacja nieopłacona, przejdź do płatności DotPay

******************************************

Fajnie - myślę sobie. Tylko gdzie są te zamówienia? Na pewno nie na stronie początkowej, a przynajmniej nie widzę tego. W koszyku też nie ma. Za to ciekawostka - po kliknięciu w ikonę drukarki mam status "zapłacone, można drukować bilety". I teraz najlepsze - faktycznie mogę je wydrukować, mimo że nie zapłaciłem ani złotówki.. Smile Może jednak jest jakiś ukryty przycisk do zapłaty za bilety, który wcisnąłem bezwiednie?

Od 20 minut kręcę się po tej stronie i szukam tych magicznych szczegółów. Jeśli ktoś może mi dać wskazówkę będę bardzo wdzięczny. Pamiętam że jak pierwszy raz korzystałem z tego serwisu miałem ten sam problem i skończyło się skasowaniem zamówienia i jego powtórnym złożeniem.

Mi zajęło 1 miniutę zrobienie rezerwacji i zapłacenie. Nie klikałem na chybił trafił. W pierwszej linijce po wejściu do rezerwacji masz na czerwono że rezerwacja nie zapłacona. Kliknij w strzałkę wskazującą na "Szczegóły" w tej linijce i jestes w Dotpayu...
#9
dyleck napisał(a):I teraz najlepsze - faktycznie mogę je wydrukować, mimo że nie zapłaciłem ani złotówki.. Smile Może jednak jest jakiś ukryty przycisk do zapłaty za bilety, który wcisnąłem bezwiednie?

A jaki masz kod rezerwacji, którą drukujesz i co Ci się wydrukowało?
#10
Sprawdziłem, że ikonka drukarki wyświetla się gdyż rzeczywiście masz do wydrukowania bilety - poprzedniej rezerwacji nie wydrukowałeś stąd komunikat (w sumie zgodny z prawdą) przypominający o tym. I to jest rzeczywiście coś, co zmienimy - w razie posiadania niewydrukowanych biletów po terminie imprezy, której one dotyczą - nie będzie się ta ikonka pojawiać.
Z drugiej strony, jak bardzo można się starać aby poprawiać systemy, spełniać wszystkie wymogi prawa, dopieszczać ergonomię, jeśli użytkownik (duży szacun, bo to klient), po prostu nie czyta tych wszystkich komunikatów...
#11
printimus napisał(a):Zatem napisz lepszy. Jeszcze zarobisz, chętnie zlecę takie zadanie znawcy tematu. Z mojego doświadczenia niestety wynika, że im bardziej "informatyk/programista" krytykuje nie swoje systemy, to tym mniej ma pojęcia o ich tworzeniu.

Poprawi(a)ć można wszystko i w nieskończoność. Krytykować też.

Oczywiście wszystkie postulaty krytyczne bierzemy po uwagę przy kolejnych wersjach.

Nie jestem programistą stron. Za to znam wielu. I z mojego doświadczenia wiem że jak się bierze byle jakich programistów za marne pieniądze i się później oszczędza na testach to powstają marne serwisy. Pakiet uwag zgłosiłem kilka miesięcy temu - nic nie zostało poprawione.
#12
printimus napisał(a):Sprawdziłem, że ikonka drukarki wyświetla się gdyż rzeczywiście masz do wydrukowania bilety - poprzedniej rezerwacji nie wydrukowałeś stąd komunikat (w sumie zgodny z prawdą) przypominający o tym. I to jest rzeczywiście coś, co zmienimy - w razie posiadania niewydrukowanych biletów po terminie imprezy, której one dotyczą - nie będzie się ta ikonka pojawiać.
Z drugiej strony, jak bardzo można się starać aby poprawiać systemy, spełniać wszystkie wymogi prawa, dopieszczać ergonomię, jeśli użytkownik (duży szacun, bo to klient), po prostu nie czyta tych wszystkich komunikatów...

A widzisz, to jest właśnie brak intuicyjności. Nie lubię czytać wszystkich regulaminów, kiedy dotyczą pierdół. Dlatego lepiej dać linka do szczegółów i umożliwić czytanie na życzenie. Tak samo klikanie w napis zamiast w kółko obok - zmiana banalna a podnosząca jakość korzystania z serwisu. Niestety dla mnie kupbilet to póki co gniot z którego będę korzystał tylko jak będę musiał. Konkurencja jest niestety o niebo lepsza.
#13
dyleck napisał(a):A widzisz, to jest właśnie brak intuicyjności. Nie lubię czytać wszystkich regulaminów, kiedy dotyczą pierdół. Dlatego lepiej dać linka do szczegółów i umożliwić czytanie na życzenie. Tak samo klikanie w napis zamiast w kółko obok - zmiana banalna a podnosząca jakość korzystania z serwisu. Niestety dla mnie kupbilet to póki co gniot z którego będę korzystał tylko jak będę musiał. Konkurencja jest niestety o niebo lepsza.

Mówiłem raczej o tym, że nie przeczytałeś co drukujesz... ale nic to. Zdaję sobie sprawę, że ten typ tak ma. Zgłoszone przez Ciebie "wielkie braki w intuicyjności", tak czy siak, to są pierdoły. Z ciekawości - cóż to za systemy napisałeś? Chętnie zobaczę, jak w praktyce wyglądają Twoje gnioty.
#14
dyleck napisał(a):Nie jestem programistą stron. Za to znam wielu. I z mojego doświadczenia wiem że jak się bierze byle jakich programistów za marne pieniądze i się później oszczędza na testach to powstają marne serwisy. Pakiet uwag zgłosiłem kilka miesięcy temu - nic nie zostało poprawione.

He, he - nie jestem lekarzem, ale znam wielu...zgłoszę trochę uwag odnośnie sposobu leczenia pacjentów bo mi się nie podoba kształt stetoskopu...

Nie masz pojęcia o czym mówisz.
#15
printimus napisał(a):Mówiłem raczej o tym, że nie przeczytałeś co drukujesz... ale nic to. Zdaję sobie sprawę, że ten typ tak ma.

Zgadza się, nie przeczytałem. Sorry, ale dla mnie możliwość drukowania nieważnych biletów to jest najzwyklejsze w świecie przepuszczenie beznadziejnej funkcjonalności przez testy. Nie wiem po co to bronić.

printimus napisał(a):Zgłoszone przez Ciebie "wielkie braki w intuicyjności", tak czy siak, to są pierdoły.

Owszem, ale bardzo istotne. Mnie bardzo skutecznie zniechęciły do korzystania z tego serwisu.

printimus napisał(a):Z ciekawości - cóż to za systemy napisałeś? Chętnie zobaczę, jak w praktyce wyglądają Twoje gnioty.

Nie napisałem żadnego, przecież powiedziałem że nie jestem programistą. Jestem administratorem/integratorem i jak już piszę to rzeczy których nie widać, które ułatwiają zarządzanie wielkimi systemami IT w branży finansowej. Pogadaj z Citibankiem i ING - może Ci pokażą co zrobiłem. Smile

printimus napisał(a):He, he - nie jestem lekarzem, ale znam wielu...zgłoszę trochę uwag odnośnie sposobu leczenia pacjentów bo mi się nie podoba kształt stetoskopu...

Bardzo złe porównanie - to nie ty korzystasz ze stetoskopu, tylko lekarz. Jeśli jemu podoba się kształt, to Tobie nic do tego.

Znalazłem ten przycisk "Szczegóły". Był jednak umieszczony nie poniżej, jak to było napisane, ale obok. Tak więc akurat ten fragment przeczytałem i nie wyszło mi to na dobre. Smile

Tak czy siak - ja zgłosiłem swoje uwagi. Widzę że nic z nimi nie zrobisz - znam realia i wiem że takie zmiany są kosztowne, więc jestem w stanie to zrozumieć. Życzę żebym tylko ja tak myślał i żeby wkrótce kupbilet chodził na farmie serwerów porównywalnej z googlem w celu obsłużenia obciążenia.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości