Road Show

Czyli porady dotyczące gry na poszczególnych maszynach
ODPOWIEDZ
dyleck
Posty: 937
Rejestracja: 2012-04-03, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Road Show

Post autor: dyleck » 2015-09-03, 11:46

To ja podam strategie na mój ulubiony tytuł.

1. Nie ma co się silić na zwykłego multiballa (zapalamy friday a potem dwa locki w bob's bunker). Tryb jest bardzo fajny wizualnie i zadaniowo, ale punktowanie stosunkowo niewielkie.
2. Jak najwięcej skillshotów! Za każdy dostajemy kolejny przedmiot i trochę punktów. Wyjątek to pierwsze wybicie - zaczynając gre mamy od razu aktywną pierwszą misję (Nowy Jork). Trafienie skillshota od razu ją odpali a w Nowym Jorku łatwo o kanał. Dlatego warto przed odpaleniem zmienić misję na Miami (grzyby albo stand-upy z lewej strony oznaczone na playfieldzie flagami). Na miami stosunkowo łatwo jest nabić 100 baniek (raz udało mi się dojść do 250).
3. Kiedy zapalony jest Bob's bunker trafiając tam zyskujemy możliwość kupienia przedmiotu. Należy zawsze się zgodzić. Jak już kupiliśmy przedmiot to trafiając w środkowego loopa zapalamy Bob's bunker ponownie. To ważny cel, a wiele osób go ignoruje.
4. Przedmioty są ważne ponieważ zdecydowana większość z nich jest połączona z misjami. Jeśli mamy przedmiot i aktywowaliśmy misję z nim związaną, to wówczas do bonusa będzie doliczone 10 mil. Ta wartość jest póżniej mnożona przez aktywny bonus multiplier. Jeśli maszyny jest w tournament mode, to należy wybierać misje ulokowane w północnej części mapy, ponieważ kolejność zdobywania przedmiotów w tournament mode jest zawsze taka sama i jako pierwsze pojawiają się przedmioty skojarzone z północnymi misjami.
5. Mnożnik - to jest chyba najważniejsza rzecz do zdobycia dużej ilości punktów. Mój rekord to zdobycie 700 baniek samego bonusa - dużo misji i dużo przedmiotów oraz max mnożnik. Mnożnik podbija się trafiając w rampę, kiedy miga nad nią Bridge Out.
6. Kiedy uda się odpalić Super Payday, wówczas najlepiej jest złapać kule na lewej łapie i z prawej nawalać w lewą rampę. Kula wróci na prawą łapę i można znowu manewr powtórzyć. W czasie super paydaya trafienie w rampę albo loopa daje nam liczbę punktów zdobytch na kolejnych misjach.
7. W czasie misji jeśli trafimy do Bob's bunker, to po wybiciu kuli pozwolić jej spaść swobodnie. Kula trafi w magic stand-up (mało widoczny, tuż pod końcem lewej najwyższej łapy). Magic stand-up w czasie każdej misji jest aktywny tylko raz i daje różne akcje (generalnie można powiedzieć że zalicza jeden z celów obowiązujących na danej misji ale nie zawsze jest to regułą, bo np. w Minesotta dodaje 15 mil do hurry-upa). Reasumując ten punkt - trafienie Magic Stand-Up zawsze daje jakieś punkty.
8. Kiedy kula ląduje w lewym krótkim loopie i jest możliwość użycia środkowej lewej łapy, to można kulę złapać po prostu trzymając łapę podniesioną. Kula się zatrzyma a gracz może łatwiej wcelować później gdzie trzeba.

Awatar użytkownika
forest_guru
Posty: 57
Rejestracja: 2014-10-18, 19:42
Lokalizacja: Kraków

Post autor: forest_guru » 2016-03-30, 22:22

Dodam jeszcze, że Bridge Out zapala się w momencie przejścia kuli przez prawego inlane'a. Wtedy strzelamy w lewą rampę, kula wyjątkowo jest podawana na lewą łapkę, zatem łatwo strzelić w prawą rampę, co znowu podnosi mnożnik. Warto zdobyć z Wheela Hold Bonus :)

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 797
Rejestracja: 2010-12-07, 22:37
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontakt:

Post autor: Paweł » 2016-06-02, 00:20

dodam że :
każde zapalenie mnożnika (dwie rampy jak mruga bridge out) daje nam możliwość losowania czegoś z koła które jest na playfieldzie pod bobem. Świetna sprawa jak flipper stał na punkcie bo tam jest special, EB i sporo innych giftów.
Jak na nim rąbałem w liceum to po dwóch godzinach kończyłem grę a tam jeszcze 6-7 kredytów nabitych :)

Super Paydaya można zrobić 3 lub 4 kulowego, jeżeli chcesz mieć 4 kulowego to należy przed odpaleniem SP wrzucić zwykłe dwa locki.

Jak Dyleck napisał, to jest flipper na którym największe punkty robi się bonusem jak zbierasz gifty, ale nie koniecznie należy wszystko kupować w sklepie bo są też śmieci nie związane z misjami, chyba że masz zamiar na ostatniej kuli sprzedać wszystko u indianina z mnożnikiem x6 :D

Generalnie jest to moje top 3 flipperów, dodatkowo to właśnie RS kupiłem sobie jako pierwszego flippera.

No i nie znam trudniejszego flippera do zamknięcia! Powiem tylko że zamknięcie maszyny zajmuje przynajmniej 30 minut, na 3 kulach bez EB to mało prawdopodobne ale pewnie są na świecie zawodnicy co to zrobili na swoich maszynach.
Ja zamknąłem go tylko 2 razy w życiu, 4 kule + 5 EB
Dlaczego jest tak trudno go zamknąć: bo z lewej strony mapa kończy się trzema miastami do wyboru i po zaliczeniu jednego wracasz na początek i znowu jedziesz wszystko, a najgorzej jest jak masz to ostatnie miasto i trzeba flagami przełączyć żeby wjechać do odpowiedniego. No po prostu cudo flipper:)
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF

dyleck
Posty: 937
Rejestracja: 2012-04-03, 13:09
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dyleck » 2016-06-02, 00:24

Paweł pisze:każde zapalenie mnożnika (dwie rampy jak mruga bridge out) daje nam możliwość losowania czegoś z koła które jest na playfieldzie pod bobem.
Nie każde, tylko co ileś tam bridge outów. Nie pamiętam tylko ile jest domyślnie ustawione, ale coś mi się wydaje że to jest 5.

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 797
Rejestracja: 2010-12-07, 22:37
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontakt:

Post autor: Paweł » 2016-06-02, 00:30

nie pamiętam czy to się ustawia w sofcie ale na bank na tym co grałem( czyli teraz twoim :) za każdy mnożnik było losowanie, na moim obecnym też tak jest.
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF

Awatar użytkownika
NEX
Administrator
Posty: 2999
Rejestracja: 2011-02-12, 03:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: NEX » 2016-06-02, 01:43

Paweł pisze:No i nie znam trudniejszego flippera do zamknięcia!
a ja nie znam flipepra w którym "zamknięcie" jest tak kiepsko rozwiązane jak w RS ;) Zero fajerwerków.
Poza tym "zamknięcie" w przypadku tej maszyny to określenie mocno umowne - IMHO zamknięciem jest raczej raczej zaliczenie pierwszego SPD (przynajmniej są jakieś fajerwerki) a to akurat można zrobić na jednej bili.

Awatar użytkownika
Paweł
Posty: 797
Rejestracja: 2010-12-07, 22:37
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Kontakt:

Post autor: Paweł » 2016-06-02, 09:28

Jeżeli dla Ciebie liczy się zamknięcie połowiczne to ok, ja mówię o zrobieniu wszystkich miast :D
LW,TF,CFTBL,BB,RS,F-14,T2,TZ,ST TNG,TAF,S76,BF

Awatar użytkownika
Jaro
Posty: 667
Rejestracja: 2011-08-19, 12:34
Lokalizacja: Polska

Post autor: Jaro » 2016-06-02, 10:49

A ja napier...... tylko w Teda. :mrgreen:
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem" - Mark Twain

Awatar użytkownika
NEX
Administrator
Posty: 2999
Rejestracja: 2011-02-12, 03:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: NEX » 2016-06-02, 10:53

Zazwyczaj za zamknięcie flippera jest jakaś mega nagroda (punkty, fajerwerki itp) a za zaliczenie wszystkich miast w RD... nie ma nic. Pytanie wiec czy jest to zamknięcie ;)

Ale nawet jeśli uznać to za zamknięcie to i nie zgodzę się z tym że jest najtrudniejsze ;)
Spróbuj zamknąć Avengersów lub Star Treka Sterna :mrgreen:

morowa
Posty: 3
Rejestracja: 2019-11-06, 08:48

Re: Road Show

Post autor: morowa » 2019-11-20, 12:38

muszę wypróbować te tricki ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tips & Tricks”